آموزش vray

آموزش vray

آموزش پلاگین vray برای 3dsmax ، جزء معروف‌ترین آموزش‌های رندرینگ در زمینه معماری است که شرکت‌های بزرگی مثل Evermotion ، vray school ، udemy ، ronenbekerman و … در آن فعالیت دارند.

از ابتدا موتور رندر vray برای فیلد معماری در نظر گرفته شد، اما به دلیل زیاد بودن پارامترها و تخصصی بودن این بحث شرکت‌ها CG تصمیم گرفتند که آموزش‌های تخصصی این پلاگین قدرتمند رو آغاز کنند.

گروه قوری با تجربه 10 ساله خود در مبحث شبیه‌سازی کامپیوتری و رندرینگ معماری ( Architecture visualization )، آموزش vray برای نرم افزار تری دی مکس ( 3dmax یا 3dsmax ) با وسواس فراوان ضبط و در بازار عرضه کرد.

این دوره با سایر دوره‌های که از آموزش vray تماشا کردید فرقی اساسی دارد. این دوره کاملا تحلیلی است و شما با ریزترین پارامترها از نگاه علمی و ریاضی آشنا خواهید شد و شما یاد خواهید گرفت که موتور رندر vray چگونه کار می‌کند.

نتیجه این آشنایی با پارامترها و فرمول‌های این موتور رندرینگ به شما کمک خواهد کرد تا در آینده با هر موتور رندری مثل کرونا ، لومیون ، آرنولد و … به راحتی بتوانید کار کنید.

در واقع شما در این دوره پول یادیگیری منطق رندرینگ را خواهید داد.

البته نگران نباشید که جلسات خشک و بی روح باشد، اتفاقا بسیار جذاب خواهد بود چون در هر جلسه یک پروژه معماری و چالش جدیدی پیش روی شماست. به جلسات رایگان این دوره در پایین همین پست توجه کنید تا خودتان متوجه ماجرا بشید .

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *