دانلود آبجکت ساعت

با سلام و احترام خدمت دوستان و همراهان همیشگی گروه آکادمی معماری قوری. در این صفحه همانطور که مشاهده می کنید مجموعه ای از آبجکت ساعت سه بعدی را به صورت رایگان در اختیارتون قرار دادیم که میتونید دانلود کنید و در فضای داخلی پروژتون استفاده کنید و جلوه ویژه ای به کار خودتون بدید.

درواقع برای بهتر به نمایش گذاشتن یک فضای داخلی باید به فکر جزئیات و آبجکت هایی که بکار می برید باشید و در این صفحه این آبجکت ها در انواع مختلفی وجود دارد و شما میتوانید با توجه به فضایی که دارید مدل ساعت مدنظر خود را انتخاب کنید و پروژه طراحی خودتون رو دلنشین تر کنید.

همانطور که میدانید تزئین دیوار خانه یکی از بخش های مهم در دکوراسیون منزل به حساب می آید و آن را باید با وسایل تزئینی مناسب که هماهنگ با سبک دکوراسیون منزل باشد هماهنگ کنید.

قبل از خرید ساعت دیواری به محل نصب آن توجه کنید و بدانید برای چه فضایی و کدام دیوار قصد تهیه آن را دارید.
برای دیوار های باریک مانند ستون ها از ساعت های باریک کمک بگیرید و برای دیوار های بزرگ به سراغ ساعت دیواری های بزرگتر بروید و اگر ساعت انتخابی شما کوچک است با کمک سایر اکسسوری ها اطراف آن را تزئین کنید تا بزرگتر دیده شود .

ساعت  وسیله ای است که از آن برای اندازه‌گیری، نگهداری و نشان دادن زمان استفاده می‌شود. ساعت یکی از قدیمی‌ترین اختراعات بشر است که نیاز به اندازه‌گیری فواصل زمانی کوتاهتر از واحدهای طبیعی یعنی: روز، ماه قمری و سال را برآورده می‌کند. برای بیش از یک هزاره از دستگاه‌های مختلفی با اصول کارکرد مختلف به عنوان ساعت استفاده شده‌است.

برخی از پیشینیان ساعت مدرن را می‌توان ساعت‌هایی دانست که براساس حرکت طبیعت کار می‌کردند: برای مثال ساعت آفتابی با نمایش موقعیت سایه بر روی یک سطح صاف، زمان را نشان می‌دهد. گستره متنوعی از زمان‌سنج‌ها وجود دارد که نمونه مشهور آن ساعت شنی است. ساعت‌های آبی، به همراه ساعت‌های آفتابی، احتمالاً قدیمی‌ترین ابزار اندازه‌گیری زمان هستند. اختراع چرخ‌دنگ لبه‌ای یکی از پیشرفت‌های اساسی در ساخت ساعت بود، و باعث ظهور اولین ساعت‌های مکانیکی در دهه ۱۳۰۰ در انگلیس شدند، که زمان را مانند چرخ‌های تعادل با نوسان اندازه می‌گرفتند.

ساعت‌های حرکت فنری در قرن ۱۵ پدیدار شدند. در طی قرن‌های ۱۵ و ۱۶، ساعت سازی رونق گرفت. تحول بعدی در دقت پس از سال ۱۶۵۶ با اختراع ساعت آونگی توسط کریستین هویگنس رخ داد. محرک عمده ای برای بهبود دقت و قابلیت اطمینان ساعت‌ها، اهمیت زمان دقیق برای دریانوردی بود. مکانیسم یک ساعت با مجموعه ای از چرخ دنده‌ها که توسط فنر یا وزنه رانده می‌شوند، به عنوان کارکرد ساعت (Clockwork) نامیده می‌شود. ساعت الکتریکی در سال ۱۸۴۰ ثبت اختراع شد و ساعت‌های الکترونیکی در قرن بیستم معرفی شدند که با تولید دستگاه‌های نیمه هادی کوچک مجهز به باتری، گسترده شد.

منبع متن:wikipedia