سوالات متداول – شرایط و قوانین

لایسنس دوره‌های آکادمی تک کاربره است و مادام‌العمر. یعنی دسترسی همیشگی به جلسات دوره حتی جلسات جدیدی که ممکن است برای بروزرسانی دوره ( به دلیل امکانات جدید نسخه‌های جدید ) منتشر شوند. هر دانشجو یک میز کاربری هوشمند خواهد داشت. لایسنس دوره برای هر دانشجو فقط در یک سیستم ( کامپیوتر ، لپتاپ و هر آن چیزی که ویندوز دارد ) دسترسی می‌دهد. اما برای دانلود جلسات از سیستم‌های متفاوت محدودیتی نیست ولی در نهایت باید به همان سیستم دانشجو منتقل شوند چرا که در سیستم دیگری باز نخواهد شد. به طور کلی کلمه لایسنس یا پروداکت کی ( Product Key ) در همه جای دنیا یک تعریف واحد دارد. لایسنس به معنی مجوز استفاده از یک نرم‌افزار ، سخت افزار و یا سرویس‌های مختلف می‌باشد. لایسنس یک کد یا سریال چند کاراکتری هست که تولید کننده در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا از آن سرویس استفاده کند. تمامی این سرویس‌ها علاوه بر هزینه‌ای که برای طراحی و تولید آنها از سوی شرکت سازنده مصرف گردیده است، سال‌ها زمان ، انرژی افراد و تیم‌های پشت پرده برای تولید ، نگهداری و به روزرسانی های مداوم مصرف شده و می‌شود. اصلی‌ترین هدف وجود لایسنس حفظ حقوق مادی و معنوی اثر برای تولیدکنندگان آن سرویس می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره لایسنس می‌توانید در سرچ گوگل هم جستجو بفرمایید.

لایسنس آکادمی قابلیت آفلاین نیز دارد و نبود اینترنت مانعی برای دیدن دوره نخواهد داشت.

بله امکان دریافت لایسنس دوم وجود دارد. کافیست با پشتیبانی هماهنگی بفرمایید تا بعد از واریز نصف مبلغ دوره، لایسنس دوم نیز برای سیستم دیگری صادر شود. 

خیر هیچ محدودیتی در هیچکدام از موارد نیست

خیر فقط به یک ویندوز نیاز دارید.

لایسنس شما محفوظ خواهد بود پیش آکادمی و تعویض ویندوز هیچ ارتباطی با لایسنس شما ندارد. تغییر سیستم یا خرید قطعات جدید برای سیستم با ارسال فاکتور به پشتیبانی تایید می‌شود و لایسنس جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد.

طی 48 ساعت ابتدایی بعد از تهیه دوره، در صورت راضی نبودن از دوره، وجه شما برگشت داده خواهد شد. ( قبل از دریافت لایسنس اصلی. به دلیل قابلیت آفلاین لایسنس‌ها )

بله همیشه دوره را خواهید داشت. بروزرسانی یا ویراست جدید هم برای دوره منتشر شود در میزکاربریتون اعمال خواهد شد.