بهترین آموزش مدلسازی با تری دی مکس چیست؟

سوالی که خیلی از هنرجویان به دنبال پاسخ برای آن هستند. اینکه بهترین پکیج آموزش برای نرم‌افزار 3dsMax کدام است؟ با وجود این همه پکیج مدل‌سازی در بازار برای معماران وجود دارد، کدام پکیج بهتر است؟

قطعا پکیج‌های مدلسازی معماری کمپانی‌های مختلف با هم تفاوت‌های فاحشی از نظر کئفیت تدریس و سطح با هم دارند. با توجه به اینکه اخیرا بازار پکیج‌های آنلاین یا مجازی بسیار داغ است، تری دی کارهای زیادی شروع ضبط پکیج‌های زیادی کردند و هرکدام از آنها سطح‌های مختلفی دارند.

حالا ما چطور یک پکیج مدلسازی خوب رو از یک پکیج بد تشخیص بدیم؟ خب ما که از مکس چیزی نمیدونیم. پس چطور؟

اولین پارامتری که مهمه مدرس دوره هست. چقدر سواد آکادمیک داره؟ صرفا تری دی کار هست یا یک‌ معمار؟ اصلا تا به حال یک پروژه اجرایی با این نرم‌افزار داشته؟ چند ساله داره تدریس میکنه؟ سابقه تدریس حضوری داره؟ پروژه محور است و چقدر مثال‌ها کاربردیست؟ نیاز بازار کار معماری هست یا نه؟ نمونه جلسات رایگانش از چه سطحی برخوردار هست؟

دوم پشتیبانی ، جلسات کرکسیون هفتگی و رفع اشکال از چه سطحی برخوردار است؟

سوم هزینه پکیج چقدر منطقی است.

قطعا اینکه بگیم پکیج مدلسازی ما بهتره، برای هر کمپانی راحت ترین کار ممکن است حتی اگر دروغ باشد. پکیج مدلسازی معماری 3dworld پکیجی هست که مدرس آن مهندس حامد غلامرضایی یکی از معماران برتر در مناطق ۲۲ گانه تهران که سابقه بیش از ۶۰ پروژه طراحی و اجرا در سطح شهر دارند و علاوه بر آن ۲پروژه در امارات را طراحی و نظارت میکنند. پس استاد دوره شما تمام سختی‌های راه مدلسازی معماری در فضاهای مختلف مثل طراحی نما، طراحی داخلی، طراحی ویلا، لنداسکیپ و … را تجربه کرده و کاملا مناسب یک هنرجوی معمار میباشد. گروه‌های کرکسیون،پشتیبانی مجموعه ما نیازی به تعریف ندارد و بازخورد هنرجویان در صفحات محصولات وجود دارد.

هزینه پکیج مدلسازی 3dworld تا جای ممکن کاهش پیدا کرده تا همه قدرت خرید اون رو داشته باشن حتی هزینه ارسال پکیج هم به عهده خودمان گذاشتیم تا برای مسافت‌های دور از تهران هنرجویان ایرانی مشکلی بابت هزینه نداشته باشند.

در نهایت انتخاب با شماست و ما به انتخابتان احترام می‌ذاریم.

با هر ‌‌‌پکیجی موفق و پیروز باشید.

گروه آموزشی قوری

دریافت تخفیف برای تهیه اولین دوره

کافیست روی گزینه زیر کلیک کنید تا با مشارکتی کوچک کد تخفیف 20 درصدی دریافت کنید