Color رنگ مه را مشخص میکند.
Emission انتشار مه (خود روشنایی) را کنترل می کند.
Distance همان محدوده دید میباشد و تراکم مه را کنترل میکند.
Height در Environment همانند Atmosphere Height عمل میکند و توسط آن میتوان ازتفاع لایه جو را تنظیم نمود.
Scatter GI مه را قادر می سازد تا روشنایی جهانی را پراکنده کند که می تواند بسیار کند باشد
،Scatter Bounces نیز تعداد پرش فوون ها را در صحنه تعریف میکند.
Affect camera rays ردیابی پرتوهای دوربین را از طریق حجمی فعال یا غیرفعال می کند.
Affect Backgrounds ردیابی پرتوهای پس زمینه را از طریق حجمی فعال یا غیرفعال می کند.
Affect Secondary rays ردیابی پرتوهای ثانویه را از طریق حجمی فعال یا غیرفعال می کند.
Affect by Lights نیز مشخص میکند که این ذرات بر روی چه نوری تأثیر بگذارد.