این رول آوت یکی از مهم ترین پارامتر های مهم در بخش تنظیمات رندر میباشد.
Engine به بحث سرعت رندر میپردازد.یعنی اگر Engine بر روی CPU تنظیم شده باشد ،سرعت رندر به CPU بستگی خواهد داشت.به طور کلی سرعت رندر آن نسبت به یک CPU پایین تر بسیار کم تر میباشد. همچنین اگر Engine بر روی CUDAو RTX تعریف شود ،رندر از کارت گرافیک سیستم استفاده میکند.
Interactive موتور ارائه دهنده تعاملی را قادر می سازد تا در هنگام ویرایش اشیا ، چراغ ها و مواد در صحنه، به روزرسانی تصاویر ارائه شده را ببیند. رندر تعاملی فقط در حالت Progressive کار می کند.
Progressive توسط این گزینه میتوانید رندر را خیلی سریع ببینید ، و سپس بگذارید تا زمانی که لازم باشد به عنوان Pass های اضافی محاسبه شده و تصویر را اصلاح کند.
Quality به کیفیت نور های ثانویه ،متریال ها ،نورپردازی و… میپردازد.همچنین بر اساس هر کیفیتی که انتخاب شود مقادیر پارامتر های دیگر تغییر میکند و وقتی این پارامتر ها توسط خودمان تغییر کنند،Quality به حالت Custom در می آید.
Denoiser برای پاک سازی نویز های موجود در صحنه استفاده میشود. زمانی که روشن باشد، پس از اتمام رندر کمترین مقدار نویز را در تصویر مشاهده میکنیم.