یکی از نکات مهم و اساسی که در رئال شدن یک صحنه ،تأثیر به سزایی دارد،تنظیم مناسب زاویه دوربین میباشد.
خیلی ها دوست دارند،که از تصاویر Wide استفاده کنند.این امر از جهتی منطقی میباشد،زیرا ساعت های بسیار طولانی برای مدل سازی کل صحنه ی خود صرف کرده اند.
ولی نکته ایجاست که عکس های وسیع و Wide توجه مخاطب به صحنه را کم تر کرده و مخاطب نمیداند که بر روی چه چیزی تمرکز نماید.
در حالی که اگر صحنه جمع تر باشد ،نتیجه بهتری خواهد داد.
این امر بستگی به ابعاد صحنه و دید 3d آرتیست داشته ،تا بتواند بهترین زاویه را برای رندر انتخاب نماید.
برای اینکار از بخش Asset Editor به رول آوت Render output رفته و حالت Safe Frame را روشن نمایید.
و از بخش Aspect Ratio ابعاد مورد نظر را انتخاب نمایید.