اکنون مدل سازی لامپ مدرن به اتمام رسیده است و میخواهیم که توسط ویری به آن متریال دهیم.
پنجره Render Setup را باز میکنیم و یک V-ray Light Mtl ایجاد میکنیم و به خود لامپ نسبت میدهیم.
سپس یک متریال V-ray Mtl انتخاب میکنیم
در بخش Diffiuse یک رنگ انتخاب میکنیم و سپس متریال را به دیگر سطوح لامپ نسبت میدهیم.
سپس از بخش پارامتر V-ray در رول آوت Environment
گزینه GI Environment را فعال نموده و مقدار آن را بر روی 0.6 قرار میدهیم.
سپس برای ایجاد یک کف در صحنه از یک V-ray plan استفاده کرده و سپس رندر میگیریم.