اکنون بر روی آبجک کلیک راست کرده و Unfreeze all را انتخاب میکنیم.
حال وارد بخش edit geometry شده و سپس گزینه ی connect را انتخاب میکنیم
از این ابزار برای تقسیم کردن پلی گان ها در نرم افزار تری دی مکس استفاده میشود.
اکنون ابزار connect را انتخاب کرده و یک خط نزدیک به لبه ی صندلی ایجاد میکنیم تا بتوانیم لبه های صندلی را نرم و smooth تر کنیم.
سپس وارد پارامتر rendering شده و thickness یا ضخامت را بر روی 2.6 قرار میدهیم
و angle یا زاویه آن را بر روی 45 درجه قرار میدهیم
سپس ابزار weld را انتخاب میکنیم تا خطوط لبه ی صندلی را به هم برساند.