بخش Refraction شامل
Refraction Color : هر چه بیشتر یا سفیدتر باشد نور را بیشتر از خودش عبور می دهد و حالت شیشه ای پیدا خواهد کرد .
Fog Color : درواقع دارای مپ و قدرت می باشد . اگر خواستید یک شیشه رنکی درست کنید بهتر است از این بخش استفاده کنید و جایی ضخیم تر است نور در آنجا تیره تر و در جایی که نازک تر است رنگ آن روشن تر است .
Fog Multiplier : هر چه بالاتر باشد قدرت مه در آن بیشتر می شود و اجازه ورود نور را نمی دهد در نتجه تیره خواهد شد .
Reflection Glassiness : هر چه کمتر باشد بزتاب نور محوتر خواهد بود .
IOR : مربوط به ضریب شکست بازتاب می باشد که هر چه بیشتر باشد بازتاب آن محوتر خواهد شد . ضریب شکست مناسب برای آب 1.5 , ضریب شکست شیشه 1.9 یا 1.6 , ضریب شکست هوا عدد 1.2 و در ضریب شکست 1 هیچ شکستی وجود ندارد .