پکیج آموزش ویری تری دی مکس

پکیج کامل و جامع آموزش ویری تری دی مکس سطح مقدماتی تا پیشرفته با رویکرد معماری میباشد.

یکی از امتیازاتی که پکیج آموزش ویری تری دی مکس آکادمی معماری قوری نسبت به روقبای خود دارد،پروژه محور بودن آن است.

نحوه ی آموزش در این پکیج چنین است که هنرجو در طی یک پروژه با تنظیمات و پارامترهای پلاگین ویری آشنا میشود و در طی پروژه مهارتهای لازم را یادگیری مینماید.

در طول این دوره به تمامی ارائه های روز دنیا نظیر ارائه رندر های تک فریم،ارائه انیمیشن ،رندر های واقعیت مجازی پرداخته شده و در سطح پیشرفته و به صورت کاملا حرفه ای پایان میپزیرد.

به طور کلی این دو دسته مکمل یکدیگرندپس اگر در زمینه ی شبیه سازی فعالیت میکنید بایستی در هر دو نوع موتور رندر هایی که نام برده شد مهارت های لازم را داشته باشید تا بر اساس نیاز پروژه و زمان مورد نظر بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید.

کدام موتور رندر مناسب من است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که اکثر هنرجویان در ابتدای کار دارند این است که کدام موتور رندر مناسب من است؟همانطور که میدانیم امروزه موتور رندر های متنوعی نظیر ویری ،کرونا،لومیون ،آنریل انجین و…به بازار شبیه سازی آمده اند که هرکدام نسبت به خواسته و نیاز هر پروژه میتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

حال میخواهیم به صورت جزئی تر و با یک تقسیم بندی بیشتر به جواب این سوال بپردازیم.

به طور مثال پلاگین های ویری و کرونا تا حدودی شبیه به هم میباشند و از یک الگوریتم پیروی میکنند این پلاگین ها سی پی یو محور میباشند و از الگوریتم Raytrace پیروی میکنند از این رو تایم رندر نسبتا طولانی تری دارند و خب واضح است که در نتیجه ی کار رئال تر میباشد.

در مقابل این موتور رندر ها موتور رندر های جی پی یو محور نظیر لومیون ،اینسکیپ و…که الگوریتم ساده تری نسبت به ویری و کرونا دارند و همچنین تایم رندر کوتاه تری نیز در مقایسه با پلاگین هایی نظیر ویری و کرونا دارند.

همانطور که گفتیم این موتور رندر ها سرعت بالایی در رندر دارند ،پس واضح است که اگر قرار است که در پروژه هایی که حجم زیادی دارند و تعداد شات های رندر بالایی نیاز است و وقت کمتری برای ارائه در دسترس باشد و همچنین نیاز به انیمیشن  و شات های واقعیت مجازی داریم ،این موتور رندر ها کارایی بیشتری دارند.

از سویی دیگر ممکن است که پروژه ی ما در حیطه ی طراحی نما ،طراحی داخلی و پروژه های نظیر این ها باشد و ما در این پروژه ها نیاز به چند شات رندر داریم که بسیار رئال باشد،در این صورت انتخاب ما پلاگین های ویری و کرونا خواهد بود زیرا به دلایلی که در بالا گفته شد میتواند نیاز ما را برطرف کند.

روند جلسات دوره ی ویری تری دی مکس

یکی از ویژگی های پکیج ویری تری دی مکس آکادمی معماری قوری این است که جلسات همانند کلاس های حضوری کاملا فعال بوده و در حین جلسه استاد کاملا با جزئیات کامل مطالب را توضیح میدهد،در واقع نرم افزار جلوی شما باز است و همزمان با آن ویدیو آموزشی نیز در حال پخش میباشد و دقیقه به دقیقه میتوانید پروژه را همزمان با استاد پیش ببرید،درست همانند یک کلاس حضوری.

از طرف دیگر وقتی که شما آموزش هارو همگام با استاد تمرین میکنین و جلو میبرین ،علاوه بر آن به تمامی جلسات همیشه دسترسی دارید پس در نتیجه میتوانید بارها جلسات را تماشا کنید و به موضوعات آموزش مسلط شوید .

مکمل این داستان گروه های کرکسیون و رفع اشکال آکادمی میباشد.پس از تکمیل خرید توسط پشتیبان های آکادمی وارد گروه های رفع اشکال میشوید که در حدود 5 سال فعال بوده که هنرجویان قدیمی که خود بسیار حرفه ای میباشند در این گروه ها قرار دارند و علاوه بر استاد به سوال ها و مشکلات هنرجویان مبتدی رسیدگی میکنند و همانطور که گفتیم کنار این هنرجویان استاد دوره نیز حضور دارد و به مشکلات شما هنرجویان عزیز میپردازد.

در این گروه ها هر آخر هفته که شامل روز های چهارشنبه و پنج شنبه میباشد به صورت متداول کرکسیون انجام میشود و روند رشد هنرجو کاملا بررسی میشود و به این صورت میتوان گفت بهترین شیوه ی ممکن آموزش انجام میشود.

 

نمونه رندر گرفته شده با استفاده از موتور رندر ویری

در ویدیو ی زیر همه جزئیات دوره که شامل نمونه تدریس از هر قسمت ، نمونه کار هنرجویان ، نظر هنرجویان و مهم تر از همه نتیجه ای که در پایان هر جلسه استاد به آن رسیده را خیلی شفاف برایتان آماده کردیم تا ببینید و مقایسه کنید.

برای دیدن جزئیات کامل پکیج آموزش ویری تری دی مکس آکادمی معماری قوری ،نمونه تدریس،نمونه کار هنرجویان ،نظر هنرجویان و نتیجه ی هر جلسه میتوانید وارد صفحه ی اصلی دوره شوید.

5/5