ویری نکست برای نرم‌افزارهای Revit , Rhino , Sketchup

شاید شما هم قبلا پلاگین یا موتور رندر ویری رو در این سه نرم‌افزار امتحانی کرده باشید و چندتا رندر هم با این نرم‌افزار ها گرفته باشید اما همیشه چیزی که معمول و رایج بود استفاده از ویری تحت نرم‌افزار تری دی مکس ( 3dsMax ) بود و همیشه اطرافیانمان به ما این پیشنهاد را میدادند که مدل‌های سه بعدی خودمون رو به این نرم‌افزار منتقل کنیم و عملیات رندرینگ پروژه خود را در این نرم‌افزار ادامه دهیم و این وسط کلی مشکل بوجود میومد برای مدل‌های سه بعدی ما چون اکسپرت گرفته بودیم و زمانی که از ما میگرفت خیلی گرون تموم میشد برامون، کاش ویری این سه نرم‌افزار هم به خوبی مکس بود، نه ؟!

و امااااا امروز چه اتفاقی برای نسخه جدید ویری به نام ویری نکست ( V-ray Next ) در این سه نرم‌افزار کاربردی مدلسازی افتاده ؟؟!

خب جواب این سوال اینه: شگفت‌انگیز شده !!

کمپانی کیاس‌گروپ ( Chaosgroup ) برای این سه نرم‌افزار یک برنامه بلند مدت داشت که امسال به ثمر نشست و ثمره آن چیزی نیست جز ویری نکست برای اسکچاپ ، راینو و رویت که چشمان زیادی از کاربران این سه نرم‌افزار را به خود خیره کرده.

حالا دیگه نسخه ویری نکست در این سه نرم‌افزار از تمامی ابزار‌ها و قابلیت‌های ویری برخوردار است و شکل اون در این سه نرم‌افزار به طور کلی تغییر کرده. قابلیت‌های جدیدی به این ورژن اضافه شده و سرعت رندر به شدت زیادتر شده ! برای دیدین این ویژگی‌ها اینجا کلیک کنید.

حالا کاربران این نرم‌افزارها میتوانند به سرعت هر چه تمام تر از کارهای خودشون رندر بگیرند و کیفیت فوق‌العاده زیادی توقع داشته باشند. کابران راینو، رویت و اسکچاپ حالا شما میتونید رندر رئال از پروژتون داشته باشید بدون اینکه وارد نرم‌افزار دیگه‌ای بشید.

 

 

رندر ویری نکست برای اسکچاپ

خب ؟! حالا چی ؟ باور نکردی ؟ اکی ، ویدیوهای زیر معرفی ویری برای هر سه نرم‌افزار رویت راینو و اسکچاپه ، ببین تا به چشم‌هات اعتماد کنی !

وقتش رسیده سلطه 3dsmax تموم شه و ما مستقل شیم. تا اونجا که میتونید از آموزشهای رایگان سایت استفاده کنید و اونجایی که نیاز بیشتری به یادگیری داشتید پکیج‌های VRAY RED ، VRAY BLUE یا VRAY BLACK رو تهیه کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *